niedziela, 3 września 2017

Info - czyli uprzejmie proszę o odsunięcie od siebie wszelkich ostrych rzeczy

Ekhem, ekhem, jak widać po powyższym tytule info nie będzie za milutkie. Ogólnie sprawa wygląda tak:
- wiem, co chce napisać
- wiem, jak zakończyć 1 akt
"Więc czemu nie piszesz?" - takie zapewne pytanie rodzi się w waszych głowach. Otóż dlatego, że wena się na mnie ostatecznie wypięła i kiedy otwieram w karcie w wordzie, nie jestem w stanie przelać ani jednego słowa na nią. 56 mam może z...400 słów? Lub coś koło tego. Uznałam, że zawieszę bloga na miesiąc. Chyba, że nagle doznam przypływu weny, to wtedy rozdział może się pojawić choćby jutro (tsaa xD). Po tym okresie albo napiszę albo...cóż, zobaczy się xD
To ja się odmeldowuję i wracam do mego szoku powakacyjnego.
Papa!



20 komentarzy:

  1. A tu nagle takie bum szaka laka po zawieszeniu wena taka
    Hanako:*ostrzy kosę*
    Miju: nawet nie próbuj!!
    Hanako: Niby czego
    Miju: Wiesz czego.
    Hanako: nie planuje ich atakować po prostu ostrze broń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekipa *mają kompletnie wyjebane, bo są zajęci otrząsaniem Autorki z szoku*
      A ja się nie nauuczyłam gotooować ;;
      Jenn: Tragedia
      Żebyś wiedziała T^T
      Jenn: Się teraz pouczysz. Ty i tak w szkole nic nie robisz xD
      No w sumie, a po kwietniu to już wgl xDNo wena taka ciotowa i mnie cholera zostawiła. 5 rozdziałów przed końcem! 5, kuźwa!

      Usuń
    2. Ja zawszke jak oficjalnie zawiesze bloga to mi nagle wena wraca i chce pisać
      Miju: i to jest wnerwiajace
      Ja:*sciskam poduszke* boje się nowej szkoły

      Usuń
    3. Nie daj się zwieść że po kwietniu 0. Przed evzaminem może wam leciiteńko poluzują któregoś dnia by was bie stresować a w maju:
      KARKÓWKA
      KARKÓWKA
      KARKÓWKA
      KARKÓWKA
      KARKÓWKA
      KARKÓWKA
      POPRAWIKI
      POPRAWKI
      POPRAWKI
      ODPOWIEDZI
      ODPOWIEDZI
      ZADANIA
      ZADANIA

      Więc to tylko pusty słowa w wielu przypadkach że po kwietniu luz. Do samwj konferencji wszyscy latają ba poprawki ny ich średnia była wyższa

      Usuń
    4. *Kartkówka
      Nwm skąd karkówka

      Usuń
    5. Nie bój żaby, jakoś przeżyjemy xD
      Jenn: Z naciskiem na "jakoś"
      Utop się
      Jenn: Wybacz, ale dobrze pływam
      ....No mi MOŻE wróci...chociaż u Jess jest mi potrzebna na drugą serię...ciężko będzie ^^''

      Usuń
    6. Ja wiem, jak jest, ale ja zawsze robię po swojemu i na kartkówkę uczę się na lekcjach xD I zadania też na nich robię. No chyba że wypracowanie z polskiego lub coś grubszego. To wtedy zaczynam w domu xD

      Usuń
    7. U mnie by się czas przydał bo mam spooooooooore opóźnienia. No ale to stworzyło Habako i Akane
      Hanako: Czyli gdy by nie to
      Ja: To Eszter i Eszti by wystąpiły za miast cb
      Hanako: Skandal te wariatki co lubią Kyoye miały być za miast mnie *foch*
      Miju: A Autorka nigdy nie może się niczego dobrze nauczyć. Nwm jak tera da rade ma 18 przedmiotów
      Ja:

      Usuń
    8. 18? Omg O.O
      Jess: Nasza jest leniwa
      Podobno leniwi są najlepsi, bo wymyślają najskuteczniejsze pomysły xD
      Jenn: To ty nawet na to jesteś za leniwa
      Cicho no >.>
      Jenn: Co to za kurwa Eszter i Eszti? I ty *patrzy skonfundowana na Hanako* Przypominasz laskę z Owari no Seraph

      Usuń
    9. Bo Hanako powstała na bazie Shinoy
      Miju: Hanako to moja kuzynka Khoury. Eszteri i Eszti to moje węgierskie krewne Khoury. To bliźniaczki z jedną wielką wadą
      Ja: podobno. Tiaaa 18. Inni mają po 24.

      Usuń
    10. A ja ledwo wytrzymuję 15 xD Tsaa xD
      Jenn: *niby słucha, przytakując, ale myślami jest przy wyprzedaży ciuchów i pieniądzach. Czyli tam gdzie zawsze*
      *ogląda Kuroko no Basket z zachwytem* Kiseee *.*

      Usuń
    11. Ta klasa jednak nie jest taka zła
      Miju: tylko nie zacznij śpiewać Happy
      I są jeszcze animelubiący ^^
      Miju: jest co świętować

      Usuń
    12. *myje głowę* Jak dobrze że mam na 15 xD U mnie w klasie takich nie ma *smuteczek* Ale w równoległej klasie już tak ^^ No widzisz? Mówiłam, że przeżyjemy xD
      Patrick: Asha tak, ale kto wie jak będzie z tobą

      Usuń
    13. Beta: wątpie że Asha ogarnie grafike komputerową
      Ja: ty zły człowieku! !
      Miju: Asha ogarnie tylko dlaczego klase graficzną połączono z 7 osobami z mechaniki samochodowej
      Ja: pewnie dlatego żeby nie robić jednej małej klasy
      Miju: to wiem ale nie o to mi chodzi. Przecież grafik i mechanik się nie kleją
      Beta:*śmieje się*

      Usuń
    14. *wyrzuca ciuchy z szafy* Ughh, jak mi się nie chcę. Po co ja tak właściwie tem idę?
      Jenn: Nw xD
      Jess: By ci rodzicielka łba nie urąbała
      Dziś już była bliska *wzdryga się* No1 *wyrzuciła co potrzebne i wraca do oglądania*

      Usuń
    15. Miju: Asha to tobie ktoś próbował utracić łeb?
      Ja: jeszcze nie. Nie chcr jutra jutro wf 😭😭😭😭
      Beta:*tuli* będzie dobrze Asha

      Usuń
    16. Jutro niemiecki! I chemia! Mhmm, będę się doskonale bawiła xD
      Jenn :Wrócisz i zaśniesz
      Już mi się chcę spać ;; Mamo, nieee, nie ma żadnej szkoły, nie >.<
      Jess: Wypieranie informacji - włączone

      Usuń
    17. Ja: Skąd jacto znam. Mi przez 2xwf nie chcr się iść
      Miju: Oglądamy Akama ga kill?
      Ja: może

      Usuń
    18. Leone to moja ulubiona postać *.*
      Jenn: Angel ogólnie się nie chce xD
      Nie ma bata, że wstanę na 8. Nope, wykluczone
      Jenn; To idź teraz spać
      Chyba tak zrobię xD

      Usuń
    19. Akame najlepsza
      Akana: Aż mi się pewna kwestia z takiego kanału przypomniała
      Beta: jaka?
      Akana: cytuję "Stawiam na babeczkę. Jak ktoś robi rozpierdol to tylko kobieta"
      Miju: coś w tym napewno jest

      Usuń